Taget och återtaget!

Tidigare i kväll var Marie och Anna-Karin här en sväng och Marie gjorde klart att hon skulle ta med sig något hem som sedan skulle läggas ut på bloggen!
Jag var som en igel på henne!!!
ÄNDÅ fick hon med sig något!!! Luddes sandal!
Men nu har jag varit och hämtat den under protest! Hahahaha!
Hennes min när jag stod utanför altandörren är oslagbar=)
Sedan springandes in i lägenheten för att inte lämna tillbaka den!
Men - JAG VANN!!!! Ha!


I'm a winner - not a loser=)
Kram Maria

Kommentarer
Postat av: M.J

Faan.. skit oxå.. vet inte va ja ska ta mej till



Va så nära..



Bannar ditt körkort!

2008-06-01 @ 01:12:53
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0