Soooool=)

I dag har varit både lik och olik alla nadra dagar! Har man barn så finns vissa rutiner......särskilt på veckodagarna när skolan hägrar! Annars passar jag på att njuta av att vara mammaledig=)

I dag har jag:
-varit hos doktorn med Joel. Lite röd i halsen, men ingen halsfluss! Skönt!!!!
-städat undan all bråte som låg i en av rabatterna! Allt islängt i sopsäckar och bara väntar på att bli bortforslad=)
-oljat in halva (!?!) altanen. Andra halvan tar jag i morgon när Ludvig sover=)
-dammsugit. Det var BEHÖVLIGT efter att Ludde tagit av sig sandalerna i köket innehållandes ett halt kilo grus!
-fått hem min gubbe=) En hel dag tidigare.....inte illa!!!

Det var ungefär det som hunnits med utanför alla rutiner! Inte illa för en 4-barns mor=))))

Nu är det duschen som hägrar innan kudden skriker mitt namn allt för högt!
Bilder kommer i morgon=)

Kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0