Snart slut på helgen

Oj då.....nu var det längesen IGEN! Vad har hänt i helgen då?

-Oliver o Timmie har varit på kalas
-Barnen har mestadels lekt med kompisar här hemma
-Jiggan har börjat att tvätta husvagnen
-Jiggan har sågat i sär garderobsdelar
-Vi har börjat att bygga i hop garderoben
-Vi har käkat tacos
-Jag har fått ett utbrott på grästrimmern
-Jag har varit otroligt rastlös
-Svärmor har haft systuga här hemma

M.m, m.m=)
Det händer alltid något=)
I dag då?
Sätta i hop garderoben behövs, få in alla kläder dit dom ska, simning med Joel och annat smått och gott!
Det är ju inte att man är direkt sysslolös!!!

I går kväll fick jag en liten nostalgitripp tillbaka till 80-talet=) Jag kollade på "sommarkrysset" och helt plötsligt var jag tillbaka i 10-årsåldern med ljuva toner från Noice=) Tänk att musik faktiskt kan känneteckna minnen och upplevelser i livet=) Fascinerande!!!
Jag är nog tvungen att rota fram dom där gamla skivorna med Noice igen!!!!!! Ren KULT=)

Sen har jag fått en ny favorit inom musiken!
Kolla in grabben Jason Mraz=) Helt otrolig röst och en suverän låt! Jag fastnade från första början och jag antar att jag inte är den enda=))

Hittade lite gamla kort!
image336
Oliver=)
image337
Timmie=)
image338
Joel=)
      

image342
Det känns som om det var i går.......men det är 1,5 år sedan.......huga!
image343
Ludvig cirka 8-9 mån=)

En nostalgitripp till så här på morgonen! Mmmmmm........underbart!

Ha en bra dag alla=)
Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Kristin

vilka söta bilder. Satt precis och tänkte. har du fått barn nu??? då har jag verkligen missat något! Men så var juh inte fallet fattade jag senare =)

Kram!

2008-05-18 @ 11:42:35
URL: http://kristin84.blogg.se
Postat av: Anna

Du är verkligen aaldrig ledig! Jag impas utav dig!
Hoppas helgen varit bra och att du får en bra vecka :)

2008-05-18 @ 22:24:05
URL: http://annacsvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0