Otroligt!!!

Det är verkligen otroligt vilka dåliga låtar det finns! Kan inte fatta att ens hälften av bidragen i melodifestivalen kan vara kvalificerade! Och nu har min gubbe SJÄLVKLART fastnat för den sämsta av alla!
FINLAND!!!! Sicken skit! Kan inte fatta att det ens kallas musik!
Det är verkligen ofattbart!

Nu på kvällen tog jag och Jiggan varsin pizza......men det kunde också kvitta! Seg, bränd, konstig och allmänt oaptitlig=( Hmmmm, jag trodde verkligen att dom kunde göra pizza)!

Inför morgondagen har jag:
-skurat toaletten
-dammsugit
-bäddat rent i sängarna
-lagt fram kläder (till barnen)
-packat skolväskor
-packat en väska med kläder och annat
-tvättat

Allt för att underlätta för svärmor när hon dyker upp=)
Det är ju trevligare för henne att komma till ett hyfsat rent hus än att få börja städa det första hon gör!

Jag kan ju erkänna att jag kommer att sakna mina små sötnosar här hemma! Det är inte allt för ofta som jag är borta från dom! Sist jag var borta över natten var när Ludvig låg i magen och jag åkte till Sthlm med min mamma o mormor för att hälsa på brorsan med familj! Som sagt.........inte allt för ofta!
Annars är jag med dom ungefär dygnet runt!

När vi kommit hem igen ska jag eller Jiggan sticka ner huvudet på Linda o Daniels 30+30-års fest! Kul=)

Nu ska jag fixa det sista och sedan hoppa i säng.........I MORGON ÅKER VI=)

Ha det underbart alleman!
Kram Maria

Kommentarer
Postat av: M.J

INGEN FEST utan dej hjärtat..: Så d blir valet, du eller... DU.. HAHA...



2008-05-22 @ 23:20:48
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0