Nysningar o sömnad=)

Nu har precis Joel avslutat sina projekt, som i dag handlade om att sy i hop olika saker=D
Lite kul och riktigt bra för finmotoriken=)
Det hela började med att jag skulle klippa av ärmarna på en av hans tröjor (det var en långärmad t-shirt som ser ut som en långärmad med en t-shirt över). Han tog delarna som blev avklippta och ville sy......visst tänkte jag!
Först sydde han ett pannband:
    och sedan ett par shorts (som inte riktigt hänger i hop)

Så här såg syprocessen ut:
               En dos av koncentration och tungan rätt i mun=)

Under tiden Joel sydde hade Ludvig veckans nyskalas=))) Jag överdriver inte om jag säger att han nös 20 gånger inom loppet av 5 minuter=)) Helt snurrig efteråt=D
Han tog även chansen att plocka bland färdigdiskade plastsaker på bänken:
                    Kul......och ofarligt=)

Här kommer några få bilder från gårdagen:
 Joel o Willy har picknick medan jag oljar HALVA altanen  och
Ludvig sov gott i vagnen .
Ludvig grävde i påsen med jord.......och hällde det i rabatten=)

Min lille "hjälpreda"=D

Nu ser jag att solen äntligen tittar fram igen......så det är dags att gå ut=)
Vi hörs senare!
Kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0