Mardrömmar=(((

Joel vaknade för en liten stund sedan.....helt kallsvettig!!! Skrikandes totalt HYSTERISK! Vill inte, kan inte ta sig ur drömmen! Jag försökte att trösta.....han skrikandes! Jag försökte att vara tyst......han skrikandes! Jag försökte hålla honom i famnen.....han skrikandes! Jag försökte sätta honom bredvid mig......han skrikandes!

SNÄÄÄÄLLLLLA!!!!! Vad ska jag göra?????

Skrikandet fortsätter, ögonen slutna......fortfarande i drömmen! KAN INTE ta sig ur den! Jag börjar få panik, men som tur är så är det inte första gången! Detta har varit en återkommande sak för min Joel=(

Erfarenheter sedan tidigare gånger visar på att om jag ryter till högt (inget jag gärna vill) och säger att .......NUUUUU, ÄR DEEEEET BRRRRRRAAAAAAAAA! .....så vaknar han!

Det funkade denna gången också! Ögonen öppnas......tårarna sprutar.....det "lessna" gråtet kommer.......han har sluppit ur mardrömmens käftar! ÄNTLIGEN!!!!! Sedan sitter han i mitt knä för att gråta färdigt, dricka lite och varva ner! NUUUUU är det dags att gå upp och lägga sig!

Mardrömmen över för denna gången!

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Jenny

Stackars liten:-(
Och stackars dig:-(
Kan tänka att man känner sig handfallen...

2008-05-08 @ 13:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0