Loooong time ago

Nu var det längsen jag var här inne.....men det har sin naturliga förklaring! Dom sista dagarna har varit galet fullt av saker. Saker som hänt, saker som behövts att göra och saker som inte kunnat vänta! Men nu är jag tillbaka igen=)

I dag på schemat står:
-kolla bilen (något som låter lite skumt)
-fixa Olivers o Timmies nymålade rum=)
-olja in altanen (som jag precis sopat av och röjt på alla grejer........OBS! Kolla tiden! 07:15)
-såga i sär och sätta i hop garderoben (så den får plats under snedtaket)
-röja och bära undan grejer från hallen uppe så den "nya" garderoben får plats
-GRILLA......vill jag.....men vi får väl se vilket väder det blir!!!

Ett MYCKET längre inlägg kommer i kväll och då lägger jag även in en hel MASSA kort från helgen som gått=)

Ha en underbar söndag tills vi hörs igen=)

SOLIGA (för sol vill jag ha, och det NU med en gång) kramar Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0