Intensivt!!!

I dag har varit en otroligt intensiv och hektisk dag trots att jag inte gjort ett dugg (känns det som)!
I dag var allt tillbaka i "normala" gängor igen. Joel till dagis, Oliver o Timmie till skolan och Ludde hemma med mig!
Gick upp och hämtade Joel och hem för att laga lunch! I dag blev det toast efter Joels förslag=)
Oliver o Timmie kom hem, telefonen ringde, kompis hit!
Telefonen ringde igen, Joel skulle till Oscar! Gick upp och lämnade Joel och sen hem igen.
Tog med mig Oliver, Timmie, Elias o Ludvig på en promenad till konsum. Avslutning med lek i lekparken=)
Väl hemma igen tog det inte lång tid innan Elias skulle hem.
Gick upp med Oliver o Timmie för att hämta Joel och sen hem igen!
Började med middagen medan barnen lekte ute! I dag blev det pestolax i ugnen med färsk pasta.......mums=)
Efter middagen gick vi till bankomaten, tog ut en hundring och gick sedan till kiosken för att växla! Allt detta för att Oliver o Timmie ska åka buss med en kompis hem i morgon!
Bussen kostar 25:- per person! RÖVARPRIS för att åka skolbuss!!!!

Som ni förstår så har tiden legat på att GÅ i dag och jag funderar på hur många steg jag tagit i dag egentligen!
Ludvig har spenderat långa stunder i vagnen, men jag antar att det inte varit ett problem då fokus har legat på lastbilar och bilar!!!
"La-bil......biiiil......till biiiil......till la-bil" osv=)
Nu sover alla mina små gryn och jag ska röja här hemma innan jag hinner ladda om batterierna inför morgondagen!

Ha en underbar måndagskväll=)
Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Jiggory

Gumman ladda upp bilder ;))))))))))))))))
vill gärna se er alla!!!!

2008-05-12 @ 22:44:28
Postat av: Kristin

Pratade nyss med veterinären och hon blir kvar en natt till =(( mm känns väldans tomt..... Pluttan...

Kram!

2008-05-13 @ 11:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0