Inte tid så det räcker!

Som ni märkt har jag inte varit inne och gjort något inlägg på ett tag!
Det är endast för att vädret varit så otroligt bra och för att vi (hmmm......barnen o Jiggan) upptäckt att det går att bada=)
Vi har spenderat otroligt mycket tid på stranden och kommer att göra så när vädret tillåter!

Jag kommer att lägga in bilder från strandäventyren i kväll.......så ni får hålla er till tåls=)

Däremot har jag en underbar konversation som jag bara måste dela med mig av!
Joel, Oliver o Timmie står nere i vattnet och skvätter på varandra. Joel hittar blåmaneter som han kastar på sina bröder, som i sin tur blir vansinniga!!!
Oliver: Men sluuuuta då!
Timmie: Sluuuuuuuta!
Joel: Hahahahahahahahahahaha!
Oliver: Pappa.......Joel kastar maneter på oss!!!
Jiggan: Joel sluta!!!
Oliver: PAAAAPPPPPPPPAAAAA! Han slutar inte!!!!!
Jiggan: Ja men, kasta han i sjön!
Oliver: Men han flyter ju upp igen!
Jiggan: Men du ska inte dränka honom!!!!!!
*Totalt asgarv*

Detta var sen det stora samtalsämnet resten av dagen! Sååååå underbart=)

Vi hörs senare......nu väntar stranden på oss om en liten stund!
Kram Maja

Kommentarer
Postat av: M.J

hahahaha.. Ja älskart!!

hELT GALET ROLIGT JU... =) heja!

2008-05-31 @ 15:52:34
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0