Graderingar o sommarfest=)

I dag har varit en lyckad dag - i alla fall om barnen får välja=) Jag har också haft en bra dag......men slitsam!
Tredje dagen som gick i judons tecken!
I söndags var det tävling, i går träning och i dag GRADERING!!!!
I dag graderade sig Oliver o Timmie från vitt till gult bälte=) Dom var såååå stolta!!!
Dom fick även sitt efterlängtade judopass! Eftersom dom var så duktiga köpte deras mormor varsin judodräkt till dom.....kostade "bara" 450:- styck!!! Tack snälla mamma.......Oliver o Timmie svävade på små rosa moln över sina dräkter (och av att ha blivit graderade)!
Barnens farmor hjälpte mig genom att vara här med Oliver o Timmie så att jag, Joel o Ludvig kunde åka till dagis årliga sommarfest! Tack snälla svärmor för att du ser efter våra barn när det behövs=) Och tack för att du hjälpt Oliver o Timmie med träningen inför graderingen!


Sommarfesten var också lyckad! Joel sjöng så fint och högt och jag måste säga att hanär sååååå duktig......när han vill=)
Vi gick även en poängpromenad som personalen ordnat med! Efter promenad o sång var det dags för fika=) Mycket släktingar till alla barn och massor av barn som ville fram först.......men "åpna" som vi är så kom vi FÖRST=) Hahahahahaha!!!!!
Efter fikat åkte vi för att se Oliver o Timmies gradering!
Jag trodde inte att vi skulle hinna med allt........men det gjorde vi=) Som förälder vill man ju hinna med allt som barnen tar sig för......vilket inte alltid är möjligt! Men i dag hann jag........lycklig=)

I morgon hoppas jag på lite fler och lite roligare kort=)
Kram på er alla!
Kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0