Strandbilder

Några bilder blev det som vanligt från stranden i söndags!





I går var vi inte där!!! Grabbarna valde att INTE åka dit!?! Jag blev chockad kan jag säga.
Judoträning var det för Oliver o Timmie, Joel lekte med Liam o Ludde sprang runt fötterna på oss!

Jiggan är ledig i veckan, för någon längre period med semester för honom ser det inte ut att bli=(

Nu är det vilda diskussioner om Chappis (High Chaparrall) dagligen!
Barnen diskuterar vad dom ska göra, hur dom ska göra det och vilka revolvar som ska köpas=)
Den 26/6 drar vi=) Är sedan borta åtminstone tills den 5/7.
Det ska bli såååååå underbart att slippa hemmet ett tag och bara tänka på OSS och vad vi ska hitta på=)))
WONDERFUL=) Inga klockor som existerar.......utan vi tar dagarna som de kommer=)
CAMPINGLIV!!!! 6 personer i en husvagn.......hoppas på bra väder! Förra året var katastrof=( Då var det dikesgrävning som gällde runt förtältet! Av 8 dagar var det sol två=( Resten öste regnet ner=((
MEN i år har jag beställt varmt och soligt väder.......så jag räknar med vädergudarna=)

Ha en skön fast lite blåsig dag!
Kram Maria

Kommentarer
Postat av: anna

Jag hoppas för er skull :)

Kram

2008-06-03 @ 23:10:00
URL: http://annacsvensson.blogg.se/
Postat av: Kristin

2008-06-04 @ 11:48:15
Postat av: Kristin

JAAA! Jag har badat! Jippi!

2008-06-04 @ 11:49:58
URL: http://kristin84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0