Oooont=(

Jag har sååååå ont i halsen=(
Mandlarna känns som golfbollar och talet är lite "drucket".
Inte kul!!!
Jiggan var till på köpet tvungen att åka till Helsingborg med jobbet i dag!
INTE kul att ha så ont i halsen!

I övrigt i helgen:
-Joel har ramlat i genom kojans tak (huuuu........jag var livrädd. Allt gick bra)
-Oliver har också haft ont i halsen
-Sovtiderna har änrats och därmed också tiderna på morgonen. I stället för att vakna 5:30 vaknar barnen nu runt 7:30=)
-Oliver har haft migrän (jag antar att det var det i alla fall! Fruktansvärt ont i huvudet med kräkningar. Gick över med MASSA sömn)
-I går hade vi invasion av barn! 8 stycken var dom som mest!
-Jag har börjat att packa inför midsommar men främst för Chappisturen! Nu bär det snart av=)
-Min underbara mamma har varit här=)
-Sanny, Ida o Neo har varit här=) Ida nyopererad.......ONT! Men kanonfint resultat=) Nu får vi bara vänta tills svullnaden går ner ordentligt för att se ordentligt=)

Vad händer den närmsta framtiden här i familjen?
Måndag: Vård av hals och sjukt hem!
Tisdag: Joel 5,5-årskontroll. Köra hit husvagnen för att börja packa in grejer.
Onsdag: Shoppingtur till Uddevalla!
Torsdag: Köra upp husvagnen till "Gammelmorbror Kick" samt spenderatiden fram till och med lördag där!
Fredag: Massor med mat i goda vänners och släkts lag=)
Lördag: Husvagnen ska hem!!!
Söndag: Packning av husvagn (måndag morgon körs den till Chappis för uppställning)

Lite bilder lägger jag in senare! 
Ha en underbar dag allesammans=)
Kram Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0