I morgon rullar vi.......

......tidigt och helst före tuppen har vaknat=)
Jag har bestämt mig för att väcka mina godingar vid 5 för att sen rulla vid 6-snåret!
Tidigt blir det........men dom kan ju sova i bilen på väg ner.........kanske!
Det är väl ingen risk i och för sig! Dom lär vara så uppspelta för att komma i väg=)

Nu har jag i alla fall berättat för barnen att vi ska åka i morgon och reaktionen blev:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=)

Underbart=)

Nu är blien färdigpackad så när som på lite småprylar. Skönt!
Nu väntar sängen och en god natts sömn (hoppas jag) innan lång körning ner i smålands skogar=)

Jag tittar säkert in med jämna mellanrum för att uppdatera.........men hemma är jag inte förrän den 6/7.

MALIN.........hör av dig i fall tjejerna bestämmer sig för att titta ut!

Ha det gott allesamman=)

Over and out...................kram Maria

Kommentarer
Postat av: malin

självklart hör vi av oss i fall de tittar ut. men som det ser ut nu blir det planerat snitt 14/7. de ligger båda i säte, lr rätare sagt de STÅR båda två på min kisseblåsa! väger 2700g var nu och allt e bra. ha det nu jätte gott och hälsa alla. massa kramar malin

2008-06-24 @ 23:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0