I morgon - kanske

I dag åker Nova med familj samt Angelica med barn till Chappis!
Och det svider lite att vi inte kan åka i dag också!!!
MEN........förtältet är INTE uppe och alla prylar som finns nedpackade inne i husvagnen kan jag inte bara kasta ut!

Däremot tänkte jag överraska mina barn med att åka ner i morgon (kanske).
Det beror helt på hur det ser ut för Jiggan på jobbet dock!
Blir dom färdiga i dag, då åker vi i morgon=)
HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!!
Det hade varit så kul att väcka barnen i morgon bitti TIIIIIIDIIIIGT och säga att nu åker vi!
ÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH...........jag HOPPAS=)

Men till dess så ska jag:
-skura toaletten
-vattna alla växter
-packa det sista
-duscha alla (IGEN)
-packa in alla prylar i bilen
-mm, mm, mm

Och.......förresten........BILEN GICK IGENOM BESIKTNINGEN I DAG!
Underbart skönt!
Tyvärr blev väntan längre än väntat då dom hade strul med sina datorer=(
Men det löste sig till slut=)

Dags att sätta fart på allt om jag ska hinna=)
Ha en kanondag allihop!

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo Maria det ska jag berätta för dig.

Jag håller på med lite scrapbooking, eller crapbooking som min man kallar det (han tycker att det är urtråkigt). Jag har precis börjat med denna hobby och än så länge så tycker jag att det är störtkul! Sen så håller jag på med ett lapptäcke till My med. Väntar på vissa tyger som borde komma idag:-)

Vad är chappis?

Kram

2008-06-24 @ 11:48:42
URL: http://jenniemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0