Bilder!

Jaha så var det dags att lägga upp lite bilder igen då.......jag vet att jag varit ruskigt dålig på det, det sista!

I dag har varit en "ingen-ork-dag" fram tills eftermiddagen då jag kände att det inte hjälper att tycka synd om sig själv!
Sagt och gjort så drog jag fram skiftnyckeln och skruvade av Joels stödhjul och satte dessa på Ludvigs cykel.
Joel VILL VILL VILL lära sig att cykla själv.......och som han har övat=)

Ludvig tyckte det var jättekul att få cykla på "två" hjul!
   

Oliver o Timmie har som vanligt cyklat land o rike runt=)))

När Oliver o Timmie var på judoträning passade vi på att tvätta cyklarna!
Gissa vem som var blötast!!!


Siste man i säng i dag var Ludvig! Han somnade först vid 22-tiden! Underbart med sommarlov=)

Lite blandade kort från dagarna som gått:
 Timmie
 Oliver med en klubba som ser ut som en tomat=)
 En nyinköpt lastbil till Ludde......som nu redan är trasig! Sicka skitgrejer=(
 Oliver med en boll i köket!!!
 Timmie o Ludvig tar chansen till vattenlek=)
 Joel SKAAAAAA knäppa hjälmen själv=)
 Ludvig provar Neos bilbarnstol! Liiiiite för stor för den nu!
 En maffig bild på himlen vid 22:30-tiden!
 Ännu en=)

That's all for me! Nu är det sängen som gäller för mig! Hoppas jag kan sova bort det onda!!!!
Kramar Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0