What's new?

I dag har jag lyckats att städa! Uuuuuuu.......verkligen INTE roligt!
Men på förmiddagen fick jag städat nedervåningen (eller mellanvåningen) och eftermiddagen ägnade jag åt övervåningen! Helt suveränt skönt att ha det gjort! Det kommer väl troligtvis att se ut som värsta bombnedslaget i morgon efter att barnen lekt en halvtimma.........men det är i alla fall inte skitigt!

Jag, barnen samt en bonusunge hann även med stranden en sväng i dag!
Inte så jättevarmt, men ändå skönt att komma hemifrån en stund!
Ludvig sov nästan hela strandvistelsen men Oliver, Timmie, Joel o Liam hann med att bada, bygga sandslott, klättra i berg och att äta glass! Det är inte ens gratis att åka till stranden........särskilt inte med 5 barn!!!!

I morgon får jag tvätta.......JA, NI HÖRDE RÄTT!!!!! TVÄTTA! Det är ju praktiskt talat ingen tvätt i detta hushållet.........SÄKERT! Att tvättmaskinen och torktumlaren håller är ett under! Men tvätta ska jag!
Det spelar ingen roll om det är Tisdag eller Söndag (tillägnat Anna=)! Rossie får tycka vad hon vill=)))

Förhoppningsvis blir det strandväder i morgon också! Jag måste säga att det varit lite futtigt av den varan i år (OCKSÅ)!
Kunde ju varit bättre........men det kanske kommer=)

Nu väntar sängen på mig däruppe och jag kan ärligt talat säga att det inte dröjer många sekunder innan jag kommer att slockna=) Sköööööönt=)

God natt på er!
Kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0