Utmaning!!!

Japp!
Jag kan INTE säga nej till en utmaning..........från Marie!
Här nedan ser ni vad som ska göras!

Regler:
*Beskriv först reglerna
*Svara på alla frågor
*Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
*Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.
Frågor:

1. Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
Dammsuga, laga mat, röja upp, ta penicillin och lägga barn.
2. Vad gjorde du för 10 år sedan?
Var nyss hemkommen från Chicago och vilade upp mig hemma hos mamma i Bovall. Utelivet hägrade=)
3. Ställen du bott på?
Uddevalla, Ed, Chicago, Bovallstrand, Hunnebostrand.
4. FEM saker du skulle göra om du var biljonär?
*Betala av lånen
*Resa land och rike runt med familj o vänner
*Trygga mina barn (och barnbarns) framtid
*Donera en del av pengarna till olika ändmål
*Se till att pengarna spenderas väl och inte bara till "skit"

Jag utmanar Natalie, Henny, "Tumadre", "saningslivet", Blondinbella, Helene

(Jag får ta till det stora artelleriet nu när du snodde alla kända runtomkring Marie=)

Kommentarer
Postat av: ....



1. Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?

Sova, vila, äta, ringa samtal och se på tv

2. Vad gjorde du för 10 år sedan?

Pluggade

3. Ställen du bott på?

kan tyvärr inte av säkerthets skäl säga det

4. FEM saker du skulle göra om du var biljonär?

Betala av lånen

Resa land och rike runt med familj o vänner

Trygga mina barn (och barnbarns) framtid

Donera en del av pengarna till olika ändmål

*Se till att pengarna spenderas väl och inte bara till "skit"

(snodde det sista av dig men det va så bra skrivet för det passade inte på mig)

2008-07-15 @ 22:14:47
URL: http://saningslivet.blogg.se/
Postat av: Natalie

Då jag har semester så är inte punkt nr1 inte fylld med några måsten. Men vi kör på...



1. Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?

Fota mycket, träffa dig (Maria) och alla barn, ta det lugnt, fiska krabbor och keka reker!



2. Vad gjorde du för 10 år sedan?

Pluggade på gymnasiet och hade det rooligt..



3. Ställen du bott på?

Akalla (Stockholms-ghetto), Bromma, Stenhamra.



4. FEM saker du skulle göra om du var biljonär?

Betala av lånen. (Taget)

Shoppa loss så ordentligt så det finns inte. Kläder, möbler, inredning... TUTTIFRUTTI!

Ta ett besök på banken och investera för mig och mina barns framtid.

Hjälpa familjemedlemmar som har det tufft.

*Donera till de barn där ute i världen som har det tufft. (cliché, vann jag fröken Sverige nu!?!?)



Så utmaningen antagen! :)



Kram kram

2008-07-17 @ 18:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0