Ny dag - nya möjligheter

Jaha.......så var det tisdag!
Det är helt otroligt vad fort tiden går!
Barnen växer och det känns i bland som om man inte hinner med!

I dag har jag hittills hunnit att baka bröd=)
Mmmmmmm..........nybakt bröd som fyller hela huset med sin doft! Mumma=)

Jag funderar på hur det går för Malin!
Har dom tittat ut än eller är ligger dom fortfarande inne och skvalpar runt?
Hmmm........försökte ringa dig i går, men inget svar! Kanske???
Hoppas!!! Jag tänker på dig=)

Nu ska jag duka fram frukost, tvätta, duscha och packa ner badkläder.
För i dag blir det stranden för mig och mina barn!

Ha en solig dag=)
Kram Maria

Kommentarer
Postat av: malin

tacksam for din omtanke. sitter vid engelskt tangentbord, darav konstig stavning. inga tjejer ute an. var inne igarkvall,darfor jag inte svarada, sa lite ratt hade du. jag blir igangsatt i ,morgon, onsdag. ska vara inne kl 8;00. vad doktorn kunde se sa ar jag oppen ngra cm och tapen ar nastan helt borta sa det ser lovande ut.hopas nu inget kommer emellan i morgon utan att vi far ut dem.

ha det gott pa chappis, les ringer nar allt e klart. kram till er alla/m

2008-07-22 @ 15:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0