Mhm!!!

Det verkar som att partybåtarna hittat hit även denna måndag!
Och jag har inte någon barnvakt!!!
Marie o Linda ringde och försökte övertala mig (gulligt av er) men känner inte för att vara tvungen att vakna och ta hand om mina barn med jordens bakrus!
MEN.....det fina i historien är att jag KAN gå på Måndagsklubben nästa måndag (fast jag har inte sagt nåt till Jiggan än=) och hoppas då att dessa underbara båtar kan segla hitåt än en gång=)
Gött......en sak planerad och färdig=)

En annan sak som är färdig är att vi åker till Chappis på torsdag igen=))))
Jag fick ett erbjudande om att få låna en husbil som står parkerad där nere........och det kan man ju INTE säga nej till!
Stugorna var uthyrda och husvagnen vill vi INTE dra så långt bara för en helg!
MEN......nu är det klappat och klart!
Vi drar torsdag förmiddag och är åter hemma igen på söndag kväll=)
UNDERBART=))))
Jag har sagt till barnen att vi ska hälsa på brorsan med familj hos några av deras kompisar när dom är på väg från Danmark i slutet av veckan! Vilket inte är fallet! Kul kul kul!
Det ska bli riktigt roligt att se deras min när vi kör in genom portarna på campingen på Chappis!

Nu ska jag lägga ett gäng barn........men jag finns nog på plats lite senare!

Kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0