Mer bilder=)

Jag får ju inte glömma att lägga in lite bilder från kanalens dag, vår minigolfrunda och partybåtarna.
Här kommer dom som utlovat=)

Kanalens dag:
 3 snygga judograbbar  Joel passade på att sluka en glass innan judouppvisningen var.
 Timmie gör ett kast  Och Oliver likaså=)  Brödrakamp
Tyvärr inga kort från grillningen som tog plats i vår trädgård.
Förklaringen är att jag inte hade tid=)
Minigolf:
 Ludvig o Jonna provar banorna=)  Ludvig o Jonna provar nästa bana och gör samtidigt reklam för Hunnebo! Kan det bli bättre reklam??? Två söta barn, sol och fina banor!
 Emmy! Hon skrek hela tiden att "jag väääääger". Alltså: "jag äger" (från mamma eller????)
 Kevin har hittat stilen.  Joel också.  Oliver med.
 Andrea hade koll på bollen.  Ida var glad=)  Tamman var koncentrerad!
 Jonna balanserar  Nutte (eller "Tutte" som Ludde säger) och Theo käkade glass
 Timmie vid hålet!  Liam kollar vart bollen hamnar.  Neo vaken för en gång skull=)
 Lille söte Albin  På väg hem uppför "blindtarmen"
Skitkul hade vi i alla fall=)
Partybåtarna:
 Kolla in alla master=) Och ändå hade inte alla kommit!
 Lek runt "statyn" vid "Olgas".  Timmie  Joel
 Oliver  Ludvig

Ha det gott alleman!!!
Kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0