JAG VILL OCKSÅ!!!!

Ååååhhhhh.......vad jag är sugen på att gå ut i kväll!
Jag vill jag vill jag VILL!!!!
MEN, kan inte!
Ingen barnvakt som finns tillgänglig=(
Alla ska ut (verkar det som)! Alla utom jag=`(
Besviken, sur, hopplöst fall!
Partybåtarna är här och seglar in en efter en i hamnen med musik skrikandes ut i högtalarna!
Tänk vad kul det hade varit=)
Tänk vilket hålligång det är=)
Tänk vad jag hade dansat=)
MEN det får jag INTE!!!!

Ego? JA, JUST NU!
Ha en rolig kväll utan mig=`(
Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Jag tycker så synd om dig. Men det går fler tåg...båtar menar jag. De andra mår inte lika bra som du imorgon. Kram

2008-07-14 @ 22:12:41
Postat av: M.J

JAG mår definitivt sämst!!



Du va saknad hjärtat!!!!!

2008-07-15 @ 15:54:13
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0