Goooood morgon är det!

Nu tänker jag på alla runt om som har bakrus!
Men INTE jag=) Skööööönt!!

I går var en rolig dag!
Sotekanalens dag.
Spenderade dagen i hamnen med lottstånd, judouppvisning, musik och nykokta kräftor i sjöboden.
Eftermiddagen var det grillning här hemma.
Trädgården formligen bångnade över av folk=) Riktigt kul!

I går passade jag Neo då Ida o Sanny skulle ut.
Han sov, sov, åt och sov.
6:30 vaknade han i morse för att äta och sedan mysa en stund.
Sedan välling och somnade återigen som en gris!
Skönt med barn som inte kräver så mycket=)

Kevin sov över med Oliver, Timmie o Joel.
Dom tyckte det var jätteroligt och kommer säkert att göra det igen=)

Tack alla för att ni hjälpte till med undanplockning efter grillningen! Allt går såååååå mycket lättare när man får hjälp=)

Nu ska jag mysa med Ludvig som vaknade för en liten stund sedan.
Den enda sjusovaren i familjen i dag!!!

Ha en bra dag
Kram Maria

Kommentarer
Postat av: "Dårfinken"

Hej hej gumman.. Vad kul att du skriver VARJE dag.. nästan ;=)

Alltid roligt att läsa inlägg...

Tycker om dig Super mamma

Kram kram

2008-07-13 @ 09:03:02
URL: http://annacarin77.blogg.se/
Postat av: M.J

saknar dej sååååååååå..

Sköj o träffa er igår!

2008-07-13 @ 12:03:18
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: malin

tusen tack för en trevlig eftermiddag/kvaäll. är så glad att jag "sparade" krafter så att vi kunde titta förbi igår. nästa gång vi ses är vi fem!!

ha det gott, kram m

2008-07-13 @ 12:32:14
Postat av: Natalie

Det är så roligt att läsa om vad ni gör. Nu ses vi snart, ska se till att friskna till lite bara... :)

Kramar

2008-07-14 @ 08:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0