Going crazzzzzzzzy!

Hrmpf!
Det står en bil på stenkasts avstånd med larmet på!!!
Och har gjort så en LÅÅÅÅÅÅNG stund!
Det började runt 20-tiden och nu är klockan 23!
Kommer att vara en rosenrasande galning om larmet håller på hela natten!!!
En minut på - en minut av! Hur ska detta sluta?

Eftersöker lite kommentarer från alla er som är inne och läser min blogg.
Jag VET att ni är en hög........så skriv en kommentar vet jag! Det lättar upp stämningen=) OCH ger mig lite inblick i vilka som brukar titta in!

Ha en skön kväll........nu ska jag kojsa!
Kram Maria

Kommentarer
Postat av: malin

jag och les e här varje dag. har ju inget bättre för oss.... kram m

2008-07-08 @ 23:11:19
Postat av: Jenny

Och jag är här. Mysigt att kika vad ni har för er...

2008-07-08 @ 23:59:55
URL: http://jenniemarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej gumman.. Välkommen hem igen efter myspys på Chappis!!!

Ja, dårfink ;=) Det är mitt första namn..

Hör av dig vetja

Kram kram

2008-07-09 @ 12:43:11
Postat av: Maria

DÅRFINK!!!

Hur ska jag kunna höra av mig när jag inte vet vem du är??

Kram Maria

2008-07-09 @ 13:11:58
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/
Postat av: M.J

Osså äre ju lilla ja... =)

Men ja e dålig på o lämna kommentarer.. JAG VET!!

Hahaha..

Har saknat dej massvis, fast kanske inte visat d, men du vet.. hihi..



KRAMKALAS!

2008-07-09 @ 19:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0