Fast i vardagsruljansen!

Jag har fortfarande inte fått tummen ur att lägga in korten från Chappis........men jag LOVAR.......dom kommer=)

I veckan har det handlat om att återvända till vardagen efter att ha spenderat många underbara dagar på Chappis. Det funkar ganska bra i alla fall!
Trots ont i halsen tidigare i veckan och penicillin kändes det som att barnen behövde aktiveras.
Jag och Ida drog med oss barnen för en rundtur på Nordens Ark, vilket var kanonkul!
Vi såg de flesta djuren och hade en underbar dag med allt vad det innebär=) (Kort KOMMER SNART)

I går drog halva släkten (på Jiggans sida) till minigolfen i hamnen.
7 vuxna o 12 barn!!! Ni kan tänka er själva=)
Minigolfen lär INTE ha öppet mer i sommar........hahahahaha=)))
Roligt hade vi i alla fall=)

I går kväll drog jag, Nova, Melissa, Jessica o Carro till Kanten för att lyssna på Manny o Tobbe.
Som vanligt spelade dom bra och höjde stämningen trots att både Manny o Tobbe var lite lacka!
Kul var det i alla fall=)

I dag står städning o röjning på schemat!
I morgon är det Sotekanalens dag och som brukligt kommer vänner o bekanta hit för att grilla!
Alltid lika kul=)))

I morgon har Oliver o Timmie uppvisning på scenen i hamnen med judoklubben! 15:30 är det!
Kika dit och titta vad duktiga dom har blivit vetja=)

I dag så gör min mamma, bror o svägerska sina sista dagar på jobbet innan semestern startar!
Jätteskönt för er=) och SNART kommer brorsan med familj hit och hälsar på=) Saknar er!!!

Nej, ska jag få något gjort så måste jag sätta fart nu!
Ha en kanondag
Kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0