Tillbaka - nu i alla fall=)

Efter en hektisk vecka med två personalfester (med det kommer sena kvällar), jobb, Ludvig har varit sjuk och annat så har jag inte orkat blogga alls!
Men NU är jag här för er alla igen=)

Helgen har (som vanligt) varit proppfull!!!
Oliver o Timmie har haft "sova-över-hos-Albin-maraton". Så dom har jag knappt sett röken av!
Joel har varit på kalas och sovit över hos farmor.
Ludvig har däremot varit hemma och börjar äntligen rätta till sig ordentligt efter en ruskig förkylning!
Julmarknad har det varit i Hunnebo, och det får man ju inte missa=)
(Kan dock säga att jag ser fram emot Bovalls julmarknad nästa lördag! Där får man den riktiga julstämningen).

I dag har jag, Jiggan o mamma spenderat dagen på Torp.
JULKLAPPSINKÖP!!!
Vi var inne tidigt (före fackhandeln öppnade) och storhandlade mat. GOTT, nu är frysen ganska full igen=)
Julklappar då?
JO, några fick vi fixat i alla fall!
En del kvar, så det får bli en runda till!!!

Sanna Nielsen, Shirley Clamp o Sonja Alde'n var där och promotade sin nya julskiva samt signerade skivor.
Jag kan ju säga att dom är FRUKTANSVÄRT olika i verkligheten mot hur de ser ut i TV=)

I morgon blir det jobb med efterföljande p-möte, så alltså en mycket låååååång dag (8-20).......PUST!!!

*Men snart kommer den UNDERBARA julledigheten! Det behövs nu, för jag är UTMATTAD! Skulle lätt kunna sova ett par dagar utan att vakna!!!*

Nu ska jag sätta mig i soffan 2 minuter innan jag ska lägga mig=)

Oooooooh! Höll på att glömma...............jag har gått ner 5 kg nu=) Jiggan 3 kg.
JAG LEDER än!!!
BARA hälften kvar=) Jag kommer i jeans nu som jag förut inte kunnat haft! Dom har legat NYA i garderoben...........KÄNSLA=)

God natt på er alla <3
Kram Maria


Kommentarer
Postat av: Marie

Gött med jullov.. d förtjänar du efter den här termin.. ungar hit o dit.. jobb länge...

Du e en stål morsa.. ja önskar ja hade hälften av din energi..

Snart kanske vi komemr o ses LITE mer iaf =)

2008-12-08 @ 20:14:41
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0