Oh, happy days=)

I dag fick jag i alla fall svaret till sist!

Jag har väntat sedan slutet av november på att få veta.
Jag har haft ont i magen sista veckorna i fall det blir eller inte blir!
Vad händer sen?
Vad kan jag förvänta mig därute i djungeln?
Frågorna har cirkulerat i huvudet på mig konstant!

MEN NU VET JAG=)

Jag börjar jobba på en 1-3-års avdelning 1 januari (eller ja 2:e jan) på samma ställe som jag jobbar nu=)
Samma hus, men en annan avdelning!
Det ska bli så kul att jobba med dom små barnen igen=)
Vikariat fram till 1/6=)

Yoho!!! VÅREN ÄR RÄDDAD!!!!!

Ha en bra kväll.
Nu ska jag sussa=)
I morgon - julfest på dagis (där jag jobbar) samt för Ludvig på sitt dagis.
Oliver, Timmie o Joel gör näst sista dagen på skolan innan jullovet.
NICE=)
Och jag ska vara LITE ledig jag också i jul o nyårshelgen!!!!
SKÖÖÖÖÖNT!

Go' natt.............Maria

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTTTTTTTTIIIISSS! så skönt att höra. kram fam. morel

2008-12-19 @ 01:10:19
Postat av: Marie

Grattis Grattis.. FAan va nice.. s´ååå glad för din skull..

MEN då blire en vår utan alltför mkt umgänge då ja jobbat mest kvällar... suck suck...

Men d gör inge för d e så bra att du har ditt jobb =)

2008-12-19 @ 17:48:50
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0