KM i judo - hur gick det???

Det gick (efter alla omständigheter) BRA!
Jag är stolt över mina barn som kämpar så att svetten lackar.
Att dom tar mod till sig att försöka trots att hindren kan verka oöverkomliga.

MASSOR med barn, föräldrar o mor- o farföräldrar var för att titta på klubbmästerskapet i dag.
Pepparkakor o julmust bjöds det också på=)

Uppvärmning:


Jag fattar inte hur barnen klarar av dessa hårda kast. Jag själv hade nog legat som en mosad myra på golvet!!!
Någon hade troligtvis fått komma och skrapa upp det som fanns kvar av mig!

Efter 2 tuffa matcher var (mot flera år äldre o många fler träningar) lyckades dock både Oliver o Timmie knipa åt sig varsin bronsmedalj=)
*Stolt stolt stolt*


Sedan raddades alla medaljörer upp:


Kul är det =o)
Och Omar är OTROLIGT duktig med barnen!!!
En stor eloge till honom (och frun Birgitta).

Have a good night!!!

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att twinsen fick var sin. De är alltså inte bara lika till utseendet=)

2008-12-17 @ 15:07:20
URL: http://jenniemarie.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kul att twinsen fick var sin. De är alltså inte bara lika till utseendet=)

2008-12-17 @ 15:07:29
URL: http://jenniemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0