Julen!

Julafton spenderades hemma med familjen o min mamma på förmiddagen.
Eftermiddagen åkte vi till Hällevadsholm och till Nova med familj=)
Mysigt, massa folk och god mat.
Barnen fick (som vanligt) massa julklappar. OCH alla verkar väldigt nöjda=)

Juldagen spenderades med Malin o Leslie och deras söta tjejer.
GOOOOOOOD mat, trevligt sällskap och väldigt roligt att träffa er=)
Tack för en mysig dag!!!

I dag har jag monterat i hop skrivbordet Oliver o Timmie fick i julklapp av mormor, samt ställt upp det (med alla tillbehör) på deras rum. SUPERSNYGGT=)
Barnen var leksugna, så i dag har dagen handlat om kompisar!

Barnens farmor blev dålig natten till juldagen o låg sedan länge i magsjuka (fast inga kräkningar).
I dag ligger Andrea o Jonna, samt Tamman o Emmy.
Jag TRODDE verkligen att vi klarat oss, men TJI fick jag!!!
Nu ligger Timmie o spyr o har gjort så runt 6 ggr redan=(
Huga...........när ligger resten???
Usch o fy!!!!

I morgon ska jag klippa mig (OM jag inte ligger då vill säga) o det ska bli så gott!
Håret har blivit långt igen och det behövs MÅNGA produkter för att få lite volym.
Så saxen, here I come=)

Snart nyår=)
Är vi friska tills dess, eller vems tur är det då?
Vi ska spendera nyår med vänner o släkt. Kul=)

Bilder från julen kommer snaaaaart!

Over and out.........Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0