Julen i bilder

Här kommer då korten som jag lovade:

Alla 4 grabbar=) Från vänster: Joel, Oliver, Timmie o Ludvig

 Joel får en tomtekram av Ludde=)
 Ludde före han klippte sig  ...och efter=)
Jag kan bara tala om att det inte är så lätt att klippa en grabb på drygt 2 år o som faktiskt avskyr trimmern!!! Men det gick till slut=)

 Tomten kom......  ........och gick

 Grabbarna kollade in vad tomten hade med sig. Resten av julklapparna delades ut på morgonen=)

 Det fanns mycket som var intressant!

 Min fina mamma var också här för att fira jul=)

 Mp3 fanns det............  ..............och en radiostyrd bil.
Men i bland kan det bli liiiiite för mycket stoj o stimm och då är det skönt att dra sig undan en stund.
 "Slappar-time"

Eftermiddagen spenderades hos Nova med familj:

 En slagen hjälte=)    Ida o Neo, som dagen till ära skär sig lite!

 Farmor med famnen full av prinsessor=)

 Sanny o Tamman   Nova

 Jag o Ludvig   Maten tystar mun.......INTE!

 Mera mat..........    ......och ännu mer=)

 Jiggan o Ludvig   Myspys

 Micke

På juldagen var Malin o Lesley här med sina fina tjejer:

 En liten sötnos  och en till. Och NEJ Lesley, jag syftar inte på dig=)

 Malin med hela famnen full i juveler=)  Ludde full i bus=)

Tack för en trevlig dag=)

Oliver o Timmie fick ju skrivbord av min mamma i julklapp samt tillbehör av oss.
Så här fint blev det:



Och dom blev verkligen supernöjda!!!

I går kväll började Timmie att kräkas. Inte så konstigt kanske när Farmor, Andrea, Jonna, Tamman o Emmy också legat i samma skit.
Nu är han dock piggelin igen och jag HOPPAS att ingen av oss andra åker på det!
Handspriten är framme och alla åtgärder är tagna för att "mota Olle i grinn".

Jag har däremot varit o klippt mig i dag. Jag är nöjd, och det är huvudsaken=)
Resultatet:



Det blev ett rysligt långt inlägg, men det är ju en hel del kort också=)

Ha en trevlig eftermiddag så hörs vi senare!

Kramar Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0