Tankar och funderingar

I dag har jag funderat mycket! Funderingar som jag inte får någon rätsida på. Önskar att allt varit lättare just nu - för alla!
Tankarna spelar mig ett spratt och jag blir ledsen och nedstämd!
Känns som om jag vandrar runt i en dimma. Gör det jag MÅSTE göra och inget mer!!!
Vankar av och an för att inte behöva sitta ner och sätta mera spinn på alla tankar=(
Gråter för att det behövs och att inget kan förändras just nu=,,,(
Gråter för att jag snart kommer att känna en enorm saknad!
Gråter för barnens skull!

Brorsan är nu på väg ner till oss alla. Inte för något glädjebesök utan för att hans tankar också spelar honom ett spratt.
Det finns så många inblandade och alla finns vi här för att stödja för att kunna orka med.
Vänner till mig hör av sig och frågar om de kan göra något! Så omtänksamt.......så rart med vänner som bryr sig......även fast jag för tillfället inte alls är något bra sällskap!

Tankarna snurrar, tårarna rinner och allt känns så orättvist!
VARFÖR VARFÖR VARFÖR?????

Kram från en ledsen Maria


Kommentarer
Postat av: M.J

Darling !

Finns inte så mycket någon kan göra nu för att lindra din/eran smärta och ge tröst..

Det enda du kan finns tröst i att VI finns här bredvid dej hele vägen, vi kanske inte syns hele tin med DU VET att vi finns och vi tar emot dej när du e redo...

Ja älskar dej o d gör iónt i mej när ja vet va du går igenom !!

2008-08-20 @ 14:22:05
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: Ac

Finns här om du behöver prata... kram kram

2008-08-20 @ 22:56:08
URL: http://annacarin77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0