Sorg=,(

Nu är du borta
nu har du somnat in
Vi fanns där vid din sida hela tiden
och allt gick så lugnt till
Tårarna har trillat nedför mina kinder hela kvällen
och saknaden är stor
Varför just du var tvungen att gå är det ingen som vet
men jag vet att du blev mött av någon du känner väl
Leendet, när du drog ditt sista andetag,
har övertygat mig om att det finns ett liv efter detta
Du var så tapper in i det sista
och det som finns kvar nu är minnet och saknaden
Dina bekymmer är borta
och smärtan likaså
Tomheten är påtaglig
Tack för allt det fina du gjort och för att du alltid stått för vem du är
Du är och kommer alltid att vara saknad

Kram från en ledsen Maria

Kommentarer
Postat av: AnnaA

Tänker på dig Maria!

Tillåt dig att vara ledsen, det är en mänsklig gåva vi faktiskt behöver för att sedan kunna ta ett nytt andetag och gå vidare i den nya situationen!

Kram

2008-08-22 @ 06:36:38
URL: http://annacsvensson.blogg.se/
Postat av: M.J

Mitt hjärta!! E bitter för att ja inte e hemma när ja behövs.. Ja skulle verkligen behöva klona mej t en uppsättning av 3.. hehe..

Ja finns på telefonen, dygnet runt hjärtat!!

Va stark,! Mycke löööve!

2008-08-22 @ 10:54:28
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: Kristin

Gumman. Sånt här är aldrig lätt. Många djupa andetag och utbrott.. Var med dina nära och kära och prata mycket.. Det är den bästa medicinen..



Puss & Kram

2008-08-22 @ 11:43:03
URL: http://kristin84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0