"Snokarn"

I dag har Oliver o Timmie slöjd i skolan för första gången och det har varit diskussioner om vad dom ska ha (trä eller sy). I går frågade jag om dom fått reda på det än, men Oliver visste inte. Det gjorde däremot Timmie!!!
Hur? När fröken varit ute från klassrummet en stund, hittade Timmie och två kompisar en lapp där det var antecknat vilken slöjd barnen skulle få. Timmie hade självklart kollat sitt namn där det stod trä=)
Lycklig var han=)
Min lille snokare=)))

Tankar och funderingar bubblar ständigt upp och i bland så brister det.
Tårarna rinner och allt känns jobbigt.
Snart är det dags att säga ett sista farväl, vilket känns orättvist, sorgset och trist.
Men jag vet ju att du alltid kommer att finnas i våra hjärtan och i våra minnen.
Det kan ingen ta i från oss.
Så länge vi tänker på dig - så finns du!
Saknar


Nu ska jag snart hämta Ludvig från dagis! I dag gick det riktigt bra - SKÖNT!!!
Hoppas att det gått lika bra sedan=)

Kram på er alla=)
Maria

Kommentarer
Postat av: Ac

Gumman... Jag trodde verkligen att guitar Hero skulle vara svindyrt men på nätet kan du få det för cirka 700 kr. Inklusive gitarr... det är väl inte såååå dyrt ( tänk på att alla nya spel går på ca 500 )

Ja gumman... Vi är inte så duktiga på att träffas men jag finns här ifall du behöver komma bort från "straniii" en sväng. Kaffet är alltid på, men eller mindre.. Kram kram

2008-08-28 @ 11:07:15
URL: http://annacarin77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0