Regn - rundtur - stress

Varför måste det regna?
Jag önskar att solen kunde lyst lite och piggat upp mig lite!
Just nu är jag helt SLUT!!!!
Jag har gjort längsta rundturen men på kort sträcka=)))
Hur går det i hop?
Kolla in:

1. Oliver och Timmie GÅR till skolan 7:50
2. Joel KÖRS till förskoleklass 9:00
3. Ludvig KÖRS till dagis för inskolning 9:15
4. Jag KÖR från dagis till Konsum för att handla
5. Jag KÖR hem med varorna och passar på att få något i magen
6. Jag KÖR upp och hämtar Ludvig 11:15
7. Jag KÖR hem så han kan få något i magen
8. Ludvig håller på att somna så jag KÖR för att hämta Joel 12:00
9. Väl där bestämmer sig Joel och Liam att dom ska leka varpå Joel följer med Liam hem.
10. Jag KÖR hem så Ludvig kan få sova i lugn och ro!!!

Detta var FÖRMIDDAGENS körschema! Oliver o Timmie ska hämtas hos en kompis 15:00 och ska då samtidigt plocka upp Joel!
SEDAN SKA JAG INTE KÖRA MER I DAG!!!!!!!
Ungefär likvärdigt körschema i morgon, men i morgon ska jag fixa så att barnen har KOMPISFRITT!!!!
Dom behöver det!

Kommer ni i håg den fina blomman jag fick av Malin med familj???
Nu är den (om möjligt) ännu finare=)
Den har slagit ut och doftar helt otroligt gott i HELA huset=)
Kolla:
 När jag fick den..............och nu. Total förvandling=)

Nu ska jag snart väcka Ludvig och sedan ge mig av på eftermiddagens tur!!!
Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jösses, vad du hinner med Maria. Du är en riktig supermorsa:-)

Va fin blomman har blivit, jättevacker!

2008-08-27 @ 15:06:22
URL: http://jenniemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0