Niiiiice=)

Mhm!
Efter att ha haft stegräknaren i en vecka snart har jag kommit på att det kommer att bli OMÖJLIGT att försöka slå gårdagens resultat (som jag sa i början).
Mitt mål är nu att helt enkelt komma upp i MINST 10 000 steg varje dag!
Varför jag har ändrat?
Jo......för i går när jag hoppade i säng för natten var jag uppe i häpnande 14 078 steg!!!
HUR ska jag kunna slå det???
I går var vi på Torp och storhandlade mat (GÖTT) och sprang runt i måååånga affärer, samt var på 5-årskalas, samt körde runt ungar kors och tvärs, samt lagade mat till gäster på kvällen!
Alltså.......dagen var FULL AV SPRING=)
Good day=)

I dag har inte varit lika mycket spring, men ändå har en hel del varit på tapeten!

Well, jag ska göra kudden sällskap i sängen=)
Natti natt.
Kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0