Nervöst!!!!!

I morgon ska jag på anställningsintervju på en förskola i Munkedal.
I går ringde dom mig och ville kalla mig till intervju!
Guuuuuud vad spännande, nervöst och kul!
Tankarna snurrar som en tornado i huvudet på mig!!!

Mycket att tänka på:
-ta med betyg
-ta med anställningsbeslut från tidigare anställningar
-fundera på löneanspråk (HJÄÄÄÄÄLP! Har ALDRIG förut behövt att tala om vad JAG VILL HA)
-hitta vägen dit jag ska!!!

Hoppas att jag får det=)
Jag har även ett annat jobb som jag sökt men inte fått svar på än.
Närmare........JA
Bättre..........Kanske
Vi får väl se=)

Vi hörs senare!
Love Maria

Kommentarer
Postat av: Anna

Shit!! LYCKA TILL!!

Håller tummarna :) You go girl

2008-08-13 @ 10:20:22
URL: http://annacsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0