mumma

I dag har vi varit i Hällevadsholm och hälsat på Nova med familj!
Skönt att komma bort från väggarna en stund faktiskt!!!
Mat fick vi också=) Fläskfilégratäng med ris och sallad.......helt suveränt gott!
Tack så mycket för maten!

Vad annars har hänt?
Inte så mycket faktiskt!!! Jo......jag fick klippt Ludvig förut=) Han blev såååå fin (han var ju fin förut också). Han var i stOOrt behov av en klippning nu, annars hade nog snart folk tagit honom för en tjej=)
Jiggan har precis åkt till Sthlm för att jobba en HEL VECKA!!!!!
Jag LOVAR att det kommer bli otroligt jobbigt här hemma, men det ska nog fixa sig det med!

I morgon börjar nya jobbet......lite smått nervöst måste jag säga! Vet inte riktigt vad jag ska tycka och tänka.
Ena stunden känns det jätteskönt att komma i gång att jobba.
Andra stunden vill jag vara hemma med mina barn så dom slipper dessa oändligt långa dagar på dagis och fritids.
Jag kan ju iofs trösta mig med att dom inte har dom längsta dagarna, men det känns trist ändå!!!

På Torsdag kommer brorsan med familj och stannar hela helgen=)
På fredag blir det begravning=,( Det känns tråkigt och ledsamt att behöva säga hej då för sista gången!!!
Det kommer att bli en tung och jobbig fredag för alla=,((

Nu ska jag fixa lite inför morgondagen, så jag slipper springa runt som en yr höna i morgon klockan 6!
7:00 ska alla barn vara på fritids o dagis och hämtas vid 16:30=( HOPPAS allt går bra!!! *ångest*

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Hör av dig om jag kan ge dig ett handtag.

Kram.

2008-08-31 @ 19:21:25
Postat av: Jenny

Har du före och efter kort på klippningen?

2008-09-01 @ 21:23:24
URL: http://jenniemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0