Låååång dag i dag!

I dag känns det som om det varit världens längsta dag!
Vaknade strax före 6 i morse för att Oliver hade en tandläkartid i ottan.
Sedan var jag själv i väg på anställningsintervju i Munkedal! Jättetrevlig personal och samtalet flöt precis så där som det skulle=) Känns riktigt bra! Får besked om några dagar=)

Väl hemma kastade vi i oss något lätt att äta för att sedan styra kosan mot Bovall för att hälsa på mamma och Sigge!



*Tänker på er konstant hela tiden. Vad som komma skall och hur det kommer att bli!
 Svårt, jobbigt, hemskt och tragiskt!!! Barnen hanterar allt med att vända sina känslor utåt i agression och vredesutbrott. Vi pratar och förklarar........vill att dom gör likadant.
 Frågorna haglar.........svaren är svåra........men ärliga!
 Undrar i bland hur det blir sedan - efteråt. SNÄLLA - fråga om hjälp om det behövs. Eller om du bara vill ha mig hos dig en stund - säg till!
 Jag älskar er och önskar att inget av detta behövt hända.*



När vi kom hem försökte jag att rikta all energi mot mina barn. Vi plockade fram byggritningarna till legoborgen och satte i gång! Alla sååååå involverade (inte minst jag....hahaha).
Fint blev det och stolta var dom.
Konstigt hur mycket en dag UTAN kompisar kan göra! Vi har pratat, skrattat och lekt tillsammans=)
HELT underbart!!!

Nu lägger sig dom tre srora grabbarna. Ludvig sitter i soffan och kollar på "Anki & Pytte".
Hon sov liiiiiite för länge på middagen i dag, så han lär inte lägga sig tidigast 22:30! *SUCK* Men det är mitt eget fel! Jag lät honom sova - kunde ha väkt honom=) Men men.......that's life!

Nu ska jag sätta mig och mysa med min yngste son en stund.
Ha en bra kväll=)
Kram Maria

Kommentarer
Postat av: M.J

Va stark ! Ja vet att du e d.. !

När bägaren rinner över, står ja här bredvid dej !!

2008-08-14 @ 21:17:44
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilken mysig dag, hela familjen.



Gällande arbetssökandet så tror jag att man ganska tidigt får en känsla av om man kommer att få jobbet eller ej. Jag tror du får det:-)



Kursiv stil- not my business, i guess. Men jag hoppas att det ordnar sig ändå:-)



Massa kramar

2008-08-14 @ 22:38:31
URL: http://jenniemarie.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Livet är en dans på rosor.

Ibland går man på den taggiga stjälken,

och ibland på den mjuka blomman.

Tänker på er ALLA.

Kram.

2008-08-14 @ 22:56:46
Postat av: Anna

usch låter inte kul. Och här klagar jag på att jag känner mig ensam! Hoppas verkligen det löser sig tilöl det bästa!



Kram

2008-08-15 @ 11:59:32
URL: http://annacsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0