Kvällen snart slut!

Så var det kväll igen och snart dags för sängen.
Konstigt att dagarna går så otroligt fort.......allt bara susar förbi (känns det som).

I dag fick jag god hjälp av min underbara mamma att försöka reda ut lite frågetecken i mina barns liv!
Jag tror att hon lyckades ganska bra och fick god respons från barnen.
Sköööönt=)
Hoppas att detta har hjälpt dom på traven lite grann.
TACK MAMMA! DU ÄR DEN ABSOLUT BÄSTA MAMMA SOM FINNS=)

Jiggan har kommit hem från Sthlm och nästa vecka kommer bli tuff!!!!!
Han kommer då att jobba från sön - sön. Jag börjar jobba (100%), barnen ska tillbringa långa dagar på fritids/dagis och begravningen sker även under nästa vecka!
Jag och barnen kommer att stupa i säng varenda kväll av ren utmattning........men vi klarar det också=)

Nu är sängen väldigt lockande, så vi får höras mer i morgon!

Nattikramar Maria

Kommentarer
Postat av: M.J

Ni fixar d.. JA VETET... Sjysst team !!

2008-08-28 @ 22:35:53
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: Anna

Inge roligt när man vet att man har en sådan vecka framför sig, men tänk på veckan efter, den kan bara bli bättre :)

Kram

2008-08-29 @ 08:25:29
URL: http://annacsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0