Jobbet???

I dag skulle jag hälsat på i Munkedal på jobbet men fick ringa återbud.......dom förstod (skönt).
Jag tar det nån gång nästa vecka!!!
Jag har även varit i kyrkan i dag när dom ringde till själavandring. Tårarna rann, men det var så fint.
Mitt i spöregnet letade sig solen in genom kyrkfönstret.......var du där?
Barnen har hittat ett sätt att få ut sina känslor.
I dag tände dom ett ljus här hemma när jag var i kyrkan.
Det tänds nu ofta när dom vill prata eller bara tänka en stund. Så fiiiint=)

Tack alla ni som finns här för att stöja i det svåra. Era ord värmer och lindrar!

Ha en bra dag=)
Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tänker på er!

2008-08-22 @ 20:31:27
URL: http://jenniemarie.blogg.se/
Postat av: AC

Jag säger det nu och jag säger det för all framtid Maja:

- JAG FINNS HÄR VILKEN TID PÅ DYGNET SOM HELST!!!

2008-08-23 @ 10:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0