Inskolning

I dag ska Ludvig på inskolning på dagis.
Lite pirrigt för att se hur han reagerar efter 4 månader hemma med mig.
Hoppas att allt går bra, för det finns inte mycket tid innan jag börjar jobba!!!
Jag har pratat mycket med honom den senaste veckan om dagis och han har varit positiv!
Vi kan ju hoppas att han är lika positiv när vi kommer dit=)

Sedan stundar kalas för Oliver o Timmie. 2:a klasskamraten som har kalas på en vecka........hjälp hur ska detta sluta???
Skönt i alla fall att mina söner har många kompisar=)

Nu ska jag slänga mig i duschen och hoppas på att kaos INTE utbryter (se inlägg "Grrrrrrr").
Sedan är det dags för frukost=)

Ha en bra dag!
Kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0