Handfallen


*Jag tänker på dig, hur svårt och jobbigt du har det nu!!!
Önskar att jag kunde finnas vid din sida och vara ett stöd.
Nu finns du (ni) i mina tankar hela tiden och jag vet så lite av det som händer.
Jag vill inte veta hur svårt det är för dig.
Jag vill inte känna att du är ledsen.
När jag vet det rämnar allt för mig och jag känner mig så handfallen.
Men jag vill att du ska veta att jag finns här för dig.
Jag vill kunna göra dig glad igen.
Jag vill lindra din smärta och göra allt bra igen.
Jag vill kunna finnas vid din sida för att avlasta dina bekymmer.
Jag vet att det inte är till någon hjälp.
Jag är rädd för att säga fel ord.
Men jag är bra på att lyssna.
Så snälla, släpp in mig i din sorg och låt mig bli delaktig.
Bara för att du ska må bättre.

Jag älskar dig!
Du vet vem du är!*

Kommentarer
Postat av: Natalie

Åh, Maria, du skriver så fint!

Tårarna slutar inte falla... Kenneth är nu på väg ner och ni får alla vara ett stöd för varandra. Förstår din text och känner med dig, du är en bra lyssnare, men har du någon som lyssnar själv? Du vet mitt nummer, jag finns här.

Massor med styrkekramar,

Natalie

2008-08-19 @ 20:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0