GRRRRRRR!!!!

Åh.......skulle hoppa in i duschen.......en snabbdusch!
Under tiden (cirka 5 minuter) hann barnen att reta upp Ludvig tills han grinade, låsa ute Joel på trappan samt driva mig halvt till vansinne.
Inte nog med det! Under dessa minutrar hann det att ringa, inte en gång utan två gånger (varav en var telefonförsäljare).
I luren hör jag: "Ringer jag och stör"? Varvid jag svarar: JAAAAAA.......jag står i duschen!!!
Han svarar: "Ja, men jag ska fatta mig kort"!
Hmmmmm........sedan NÄR kan en telefonförsäljare fatta sig KORT?????
I bakgrunden hörde jag kaoset och bad en stilla bön om att dom inte skulle slå ihjäl varann på kuppen!
Ut ur duschen snabbt som ögat.......rusade in i vardagsrummet.......och HELT PLÖTSLIGT är allt LUGNT!

VARFÖR kan det inte vara lugnt när jag ska duscha?

Ha en skön kväll=)
Kram Maja

Kommentarer
Postat av: Kristin

hehe, duschen är värdefull tid... låång varm dusch - finns inget bättre!

2008-08-20 @ 10:39:15
URL: http://kristin84.blogg.se/
Postat av: M.J

Haha.. KAOS på bygget !!!

Gillart.. så gött o läsa =)

2008-08-20 @ 12:18:28
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0