God morgon

Lördag i dag.
Vad händer hos oss i dag?
Oliver o Timmie ska på kalas (inte direkt ovanligt nu på hösten).
Men inte nog med det......det är maskerad!!!
HUR kan man komma på en sån dum idé och skicka ut inbjudningar 1 vecka före???
I DAG kom Oliver o Timmie på vad dom skulle klä ut sig till (cirka 6 dagar för sent). Men jag får försöka knåpa i hop något som kan vara ok!
Annars?
I kväll/natt ska vi vara barnvakter......känns faktiskt så där.
Jag är INTE upplagd för två barn till faktiskt om jag ska vara ärlig!!!
Jiggan åker i morgon och jag börjar jobba på måndag.
Känner att jag behöver en LUGN helg (eller så lugn helg det går med 4 barn).

Nu ska jag slänga i ytterligare en tvätt.

Ha en bra och solig dag=)
Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ne det var väl inte så smart. Alla har ju inte heller tillgång till fixiga mammor. Hoppas att ni får en härlig lördag!

2008-08-30 @ 09:14:08
URL: http://jenniemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0