En vanlig morgon - en vanlig/ovanlig vecka

Jaha! Då var det ett tag sedan jag skrev (IGEN)!
Men.......jag har haft fullt upp.......som vanligt! Och skulle det vara så att jag har lite tid över så är datorn upptagen (inte av mina barn)!
Men här kommer i alla fall en sammanställning av veckan som gått:

-Ludvig har fyllt 2 år och haft kalas för nära och kära=)
-Oliver o Timmie har sovit hos en kompis och kompisen har sovit här. Med andra ord - kompismaraton=)
-Joel har sovit hos Liam och har även han varit mycket med kompisar!
-Ludvig har lekt med alla nya leksaker han fått i födelsedagspresent.
-Vårt sovrum är ÄNTLIGEN färdigt (nymålat och fräsht). Och vi har flyttat in=)
-Ludvig har fått ett eget rum (det tog BARA 2 år!!!!!!).
-Jag har sorterat och tagit upp alla leksaker som fanns utspridda i hela huset.
-Jag har fixat ALLA garderober i HELA huset samt rensat och gett bort kläder=)
-Jag har fixat i ordning hallen på övervåningen och har som projekt i dag att ta ner allt i källaren för förvaring.
-Jag har vikt om och sorterat alla lakan, påslakan o örngott.
-Jag har gått igenom alla gardiner och dukar och gjort plats för allt!
-Jag har färgat överdragen till stolarna i köket

SAMT allt annat som behöver göras i ett hus=)

I dag börjar mitt nya, hälsosamma liv!
Jag har bestämt mig för att röra mig mer och äta bättre. Bröllop blir det i höst och då vill jag inte se ut som en övergödd elefant!!! SÅ NU ELLER ALDRIG!
Jag har haft på mig stegräknaren sedan vi vaknade i morse (läs 7:00) och haft en alldeles vanlig morgon med 4 barn. Detta resulterade i att jag hittills gått 1454 steg!!!!!! Herregud!

Kort kommer jag att försöka lägga in senare i dag!

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Jenny

Stegräknare är grejen!:-)

Håller på för fullt nu inför beach -09 :-)

Skämt åtsido, men det är skönt att få en hälsospurt efter sommarens alla njutningar!



Kram

2008-08-11 @ 10:05:01
URL: http://jenniemarie.blogg.se/
Postat av: Anna

Kul att vi är några stycken :) Dra ihop till en gruppromenad?

Kram

2008-08-11 @ 13:40:56
URL: http://annacsvensson.blogg.se/
Postat av: Jenny

"Det är ett mirakel" meningen är en länk till aftonbladet, där det står att det blir sommar igen i mitten av veckan:-D

2008-08-11 @ 19:14:43
URL: http://jenniemarie.blogg.se/
Postat av: Marijj

saknar

2008-08-11 @ 20:53:48
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0