VOLYYYM=)

När jag var på fest hos Jenny sist så utförde Jenny och Kristin underverk med mitt hår! Det tuperades och sprayades tills det var perfekt!!! Jag har övat och övat och övat......hela kvällen..... med det här att tupera och tror att jag fått kläm på det! Jag VILL ju att håret ser bra ut på lördag när det blir utgång=) Och jag tror att jag hittat frisyren till dess! DÖM SJÄLVA!!!

                                                                                scrolla neråt


                                                                                        =


                                                                                        =


                                                                                        =


                                                                                        =


                                                                                        =


                                                                                        =


                                                                                        =


                                                                                        =


                                                                                        =


                                                                                        =


                                                                                        =


image87
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!! Trollet Trulle kan gå och lägga sig=))
Marie..........är det tillräckligt med volym eller??? Hehehehe!

Kram Maria


Kommentarer
Postat av: M.J

Hahaha... Faan va sköööön du e =)

2008-04-18 @ 12:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0