Våren är här!!!

Nu har vi spenderat hela eftermiddagen i solen på utsidan huset. Helt underbart!!! I dag köpte jag kritor som barnen kan använda ute o regnar det sen så försvinner konstverken i ett nafs! Himla fiffigt:-) Och ni må tro att "Picasso" kom till tals genom mina barns alster! Däremot så kan det väl vara grafittivarning för framtiden....så "Klotterpatrullen" får se upp för 4 hulliganer om si så där 10 år:-))
Här nedanför kan ni själva se deras verk!

image3

Jag tog även kort på huset och hur det ser ut nyrenoverat. Jag tror att det kan vara intresse för 4 Stockholmare:-) Alltså min bror med familj!!! Visst blev det fint?

image4

Ha det gott alla.........Kramar Maria

Kommentarer
Postat av: Margaretha Ring

Kul att läsa din blogg. Nu har jag alla barn o barnbarn i etern!

2008-04-01 @ 18:30:20
Postat av: Kenneth

Gryymt fint hus! Måste kännas bra!?

//Brorsan

2008-04-01 @ 20:05:51
Postat av: M.J

Ojojoj... Pöjkera har ju talang :-P
Saknar er med.. känns bra nu !!

nice hus.. känner ja dej??? Hehe

2008-04-01 @ 21:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0