Uppröjning=)

I dag HAR jag röjt upp en tredjedel av huset.......dvs mellanvåningen! Nu är det bara dammsugning kvar=) Skönt, så att vi kan spendera eftermiddagen ute!

Hämtat Joel på dagis har jag o Ludde också gjort! Skönt att få en snabb promenad uppför alla backar (desto mindre snabb på vägen hem). Ludvig somnade som vanligt i vagnen.......skönt=)

Min mamma och Sigge har varit här. Sigge fick målat det som fattades på huset, så nu blev det riktigt fint=))
Fönstergubben har varit här och fixat tre fönster eftersom Ludvig höll på att ramla ut från ett för ett tag sen.......TROTS BARNSPÄRR!!!! Men nu är dom fixade=)

När vi kom hem så gick det förbi "fint folk" nere på gatan må ni tro! Två fina damer och en barnvagn=D Hahahaha! Jenny och Kristin var ute och gick med My. Jag såg inte i fall Edith var med då jag hade fullt upp med att dra Ludde i vagnen uppför alla trappor! Titta in på en kopp kaffe nästa gång vet jag=)

Nu ska jag väcka Luddemannen så att han inte är vaken HELA kvällen sedan!!!! Han har en förmåga till att kunna sova länge på dagen och sedan vara uppe till närmare 22-tiden! Inte så kul för mig......och inte för honom heller med tanke på att han vaknar vid 5-tiden på morgonen!

Nej, nu får jag ta mig i kragen=)
Kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0