Tvättberget borta

Nu så har jag eliminerat en syssla (i alla fall någon dag framöver). Det smutsiga tvättberget är borta:-) Nu ligger sista tvätten i torktumlaren och känslan är underbar. Däremot tornar ett annat berg likt Himalaya upp sig. Det rena och vikta tvättberget som hägrar i vardagsrummet. För ovanlighetens skull ligger det på matsalsbordet (det har ju ALDRIG hänt förut:-) Men jag antar att jag intalar mig själv att det inte är någon idé att lägga upp det i garderoberna då det försvinner därifrån lika snabbt!!!

Nu ser jag fram emot en fika med Nova och hennes nybakta bullar:-)) Smaskens-eller som Joel sa när han var mindre........NAMSIGT:-)

Kram på er alla......Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0