Summa sumarum

Dagen i dag har varit knökfull av kompisar till barnen! Sammanlagt hade vi 7 barn runt knutarna! Liam har varit här sedan 9 i morse och sussar nu i Joels rum=) Dom är som ler och långhalm dom där två! Oliver och Timmie har spenderat dagen med två kompisar i från 2:an. Jättegoa killar=) Sedan har dom varit på Concordelias disco i Folkets hus! Dom var SÅÅÅÅ duktiga!!! Vi sa att dom skulle gå därifrån kl.20 och 20:15 var dom hemma=) Dom samlar pluspoäng mina stora grabbar=)

Jiggan, Ludvig och jag har hunnit med en del också. Tvättat har det blivit, Ludde och jag tog en promenad i det fina vädret och mat har det även blivit! På utsidan har vi också varit och grejat en stund.

Svärmor och Neo kom på kaffe i morse. Vi har även ätit gott nu på kvällen tillsammans med svärmor, Sanny, Ida o Neo! I dag blev det en favorit (min i alla fall), tacoröra och guacomole.......MUUUUMSSSSS!

Lite kort har det även blivit=)

               

           

Bild 1: Ludvig o Neo delar vagn
Bild 2: Joel o Liam leker uppe i berget
Bild 3: En sovande Neo
Bild 4: Ludde efter vår promenad
Bild 5: Tacoröra, guacomole o torillachips
Bild 6: Svärmor o Ida hugger in
Bild 7: Jiggan FÖRSÖKER att spänna blicken i mig.....hahaha
Bild 8: Sanny vill inte vara med på kort
Bild 9: En klarvaken Neo, som egentligen skulle sovit för längesen=)

Sen har jag en bild kvar! En bild på två grabbar som äter kvällsmat inne vid tvn efter discot. Dom var SSSSÅÅÅÅÅÅ trötta.......ZZZZzzzzzz!!

image97

I morgon är det lördag=) Underbart! Utgång.......så kul!!!!
See ya tomorrow=)
Love Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0