Steget före

På veckorna är min man borta på jobb och jag har då 4 underbara barn hemma själv=)
Oftast känns det som jag ligger steget efter i det mesta....men oftast fungerar allt ändå. Men i dag.......jag ligger steget före:-))

Hela dagen har jag haft ett perfekt flyt och nu har jag till och med diskat undan kastrullerna efter lunch (Marie hjälpte mig med tallrikar, glas o bestick)! Potatisen är färdigskalad inför middagen som helst ska inträffa innan Oliver o Timmie ska på judoträning!!! Och det mesta ligger för en gång skull steget före=))

Det måste vara den välbehövda mammaledigheten som ÄNTLIGEN gör sig gällande! Jag har så mycket energi till massa saker jag förut inte tyckte var roligt men som nu ter sig lätt som en dans! Kanske har det fina vädret med ett finger i spelet också! Vem vet? Men jag vet att livet leker för tillfället! Visst är det underbart?

Kramar en glad mamma=))

Kommentarer
Postat av: M.J

Gött för dej.. ja ligger faan steget efter hele tin ju.. suck..
Min dag kommer.... haha

2008-04-08 @ 15:23:29
URL: http://www.marijj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0